1 rok! I konkurs :)

Blog Bohun Pies obchodzi właśnie swój mały jubileusz i kończy dziś 1 rok! Swoją przygodę z blogiem rozpoczęłam 13 marca 2014 roku krótkim powitaniem, które zawierało 2 zdania, nieźle jak na początek, prawda? 😉

Później nieco się rozkręciłam i poczyniłam 30 wpisów. Były to głównie relacje z naszych wypraw dużych i małych, zawodów dogtrekkingowych, odwiedzin na psich wybiegach czy krótkie zajrzenie w bohunowe ciemne moce.

Przez ten rok poznałam fantastycznych ludzi i ich psy, zaczytałam się w ich historii, a to grono wciąż się powiększa! Tradycyjnie zapraszam na sam dół strony – tam ich znajdziecie.

Jestem przeogromnie wzruszona, ponieważ żaden z wpisów nie pozostał bez Waszego komentarza! Dziękuję serdecznie wszystkim czytelnikom, którzy zechcieli zajrzeć na bloga, a jeszcze goręcej dziękuję wszystkim tym, którzy aktywnie uczestniczą w jego wirtualnym życiu. Bez Was blog byłby pusty. Każdy komentarz dodaje mi niesamowitego kopa do działania i zachęca do pisania dalej. Kiedyś, jak już Bohun będzie stary i będziemy razem siedzieć na kanapie, będę mu je czytała. Że wciąż jest piękny, że wyczillowany, że och i ach, pokażę mu, że jeździł na wyciągu w Wiśle, tarzał się na zamarzniętym jeziorze i zrobił setki kilometrów na zawodach. Czy mogłam zacząć tworzyć piękniejszą pamiątkę? Chyba nie. Być może zastanawialiście się kiedyś, ile lat może mieć Bohun? Adoptowaliśmy go 6 sierpnia 2011 roku, był wtedy oceniany na 3-4 lata, co oznacza, że w tym roku kończy…około 7-8 lat.

Trochę się powzruszałam, łezka zakręciła się w oku, a teraz czas na małe statystyki 🙂

Bloga wyświetlono prawie 10 000 razy, a najchętniej czytane wpisy to:

1. Wybieg dla psów we Wrocławiu – Park Grabiszyński

2. Z psem na Śnieżkę? Czemu nie!

3. Psi Park w Polkowicach

4. Park dla Psów PSI GAJ we Wrocławiu – moje drugie dziecko 😉

5. Kilka słów o Bohunie

Bardzo dużym zainteresowaniem cieszy się także nasz kalendarz psich imprez na bieżący rok.

A teraz najwierniejsi i najaktywniejsi czytelnicy, którzy najczęściej komentowali

1. Trend z sterem 21 komentarzy

2. Pies Berek 19 komentarzy

3. Myszasty Potwór 16 komentarzy

Dziękuję!

Dochodzimy do części z niespodzianką 🙂 Znacie i lubicie Psie Sucharki, czyli psie kwiatki ukazane w przezabawny sposób na rysunkach? Chcielibyście mieć któregoś sucharka na sobie podczas spacerów, wspólnego leżakowania czy sprzątania psich wymiocin? Mam dla Was konkurs, w którym możecie wygrać wybraną koszulkę Psich Sucharków! Na przykład o taką:

Tematem konkursu jest zdjęcie waszego psiaka wraz z zabawnym komentarzem.

Co zrobić, aby wygrać?

1. Należy wybrać zdjęcie waszego psiaka i dodać do niego jak najzabawniejszy komentarz (komentarz musi znajdować się na zdjęciu), może to być jedno zdjęcie, ale także krótki komiks – liczę na Waszą kreatywność i sporą dawkę humoru!

2. Zdjęcie należy przesłać na adres bohunpies.blog@gmail.com z dopiskiem KONKURS do dnia 13 kwietnia 2015 do północy.

3. Wysyłając zdjęcie, czyli wyrażając chęć przystąpienia do konkursu, wyrażacie również zgodę na umieszczenie zdjęcia, które wygra na blogu lub na fanpejdżu na facebooku wraz z imieniem lub pseudonimem.

4. Nagrodą w konkursie jest koszulka Psich Sucharków z dowolnym wybranym przez zwycięzcę nadrukiem.

5. Jury w składzie: ja oraz mój ludzki towarzysz życia wybierzemy zwycięską pracę.

6. Nie potrzeba nigdzie udostępniać informacji o konkursie, ale będzie mi bardzo miło, jeśli polubicie profil na facebooku Bohun Pies.

Do dzieła!

zębuszka

12 thoughts on “1 rok! I konkurs :)

  1. Życzymy Wam, żebyście w drugim roku blogowania mieli co najmniej dwa razy więcej wyświetleń i dziesięć razy więcej komentarzy 😉 A w konkursie postaramy się wziąć udział, ale musimy wymyślić coś mocnego 😀

    1. Rok jak nic 🙂 co więcej, byłam przekonana, że rocznica wypada w sobotę i o mały włos nie przegapiłam, a tylko dlatego, że WordPress mi przypomniał 😉 Dziękuję!

Skomentuj

